If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз от преди 20 дни съм с 156-ца ! Като я купувах нов внос единственото което правих са долни носачи и обслужване на мотора .На носачите възтанових шарнирите и задни тампони от типо 13лв. Сега ще чакам да видя колко ще изкарат до сега 2000км
Аз ще съм доволен ако някой тежка категория (2.4 ) сподели опита си с въпросните носачи, че имам лошото наблюдение как при различните кг има голяма разлика в периода на ползване.
Не знам аз ли съм карък, но с едно приятелче взехме два комплекта през август месец, два от мойте горни шарнири и един от неговите са тотално аут, четирите задни тампона на долните носачи са с голям луфт, гумата вероятно е омекнала.
Аз съм на 9 хиляди километра, той е на малко по - малко. Хем не караме зверски.
Явно малко неща траят толкова дълго както оригинала с който излиза колата от завода.
Привет колега,
моля те дай повече информация относно покупката на въпросните комплекти, каква марка са и т.н?
Спестяването на факти само може да навреди на коректните продавачи и на вас като клиент принуден да плаща безбожните цени на скъпарските магазини!
Сигурен съм че въпросните комплекти не са купувани от мен, защото водя стриктен архив на продажбите и всякакви проблеми и действия свързани с носачите.
Въпреки че не са купени от мен ако са марка АТЕС в което се съмнявам, пиши ми ще се опитам да помогна с каквото мога.
НЯМА СЛУЧАИ В КОЙТО ДА НЕ Е ИЗВЪРШЕНА НЕЗАБАВНА ПОДМЯНА НА ДЕФЕКТИРАЛИ ЧАСТИ!!!
Аз поръчах в петък комплект 6 части ATEC от ATP Autoteile /2 горни,2 долни и 2 биалети/. Като ги сложа и покарам ще споделя впечатления. Успях и да прочета доста в немски форуми за марката - като цяло отзивите са положителни, та се реших и аз да ги пробвам.
И на мен оня ден ми пристигнаха 2 долни и 2 горни носача на АТЕС.Смених горния ляв,защото скърцаше яко оттам,а се оказа,че гумената част,която се поставя накрая на пружината се е разпокъсала и също оттам скърцаше.Въпросът ми е,дали не е проблем да си сменя само горните носачи от 2те страни,или задължително трябва да сменя и горните и долните?Има ли вариант да не работи оптимално окачването и да се разбият по-лесно носачите,защото долните,които са сега на колата са ТРВ и 100% са по-истински от новите?Как мога да разбера дали тампоните на долните носачи са за смяна?
И аз от 100 км съм с комплекта от 4 носача(2 горни 2 долни) Atec засичам ги колко ще издържат като ги пазя доколкото е възможно предвид географската специфика на нашите пътища. Засега са стегнати..
AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
За да не отварям нова тема искам да си кажете мнението:носачите на колата са ми ТРВ и съм си взел комплекта на АТЕС без биелетките.Ако сменя само горните носачи,защото само те са проблемни и оставя долните ТРВ има ли вариант да се разбият по-лесно долните,и как да разбера дали и долните носачи са за смяна?
Най-добре се разбира дали са разбити като ги свалиш...за шарнирите може да се провери без да са свалени дали имат луфтове.
Няма проблем да сложиш само горни...никакви проблеми!
Най-добре се разбира дали са разбити като ги свалиш...за шарнирите може да се провери без да са свалени дали имат луфтове.
Няма проблем да сложиш само горни...никакви проблеми!
Екстра значи Слагам само горните,ще сваля долните ТРВ и ако са читави ще си ги оставя...доста по-истински са като материал и качество от АТЕС,пък като се раздрънкат,ще ги заменя и тях.Само не разбрах като сваля долните носачи как да ги тествам дали тампоните са заминали ?
Comment